God morgon

Publicerad 2011-08-17 10:22:13 i Min - vår vardag

Ny da och idag är det sjukhuset som gäller första taget sedan apotek :P

Tänk att idag då vi vakna så sken solen helt underbart så rätt vi fick hihi å det är varmt ute superskönt =)
Men jag blev förskyld inatt kände igåt kväll då ja skulle lägga mig att ja det va skumt i min hals å nu har jag riktigt ont och det svider...  Blir en lugn dag idag efter vi kommit hem... Vad ska ni fina vänner hitta på idag?
Vi hörs lite senare som valigt hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela