Hemma

Publicerad 2011-08-17 20:37:56 i Min - vår vardag

Hej hej fina ni kikar nu in och uppdaterar lite granna om våran dag Hihi...
Vi har precis kommit hem typ vi var borta två svängar till birsta...
Skojsigt sista svängen så åkte vi förbi mannens syster och lämnade lite prylar sedan hem och nu sitter jag här efter att jag lagt lilla gummans om bara ligger och skriker för tillfälle och vil inte sova tror det är bissingarna som spökar igen? Idag i birsta så köpte vi en kaffeapparat å jag älskar den hihi bli gott med kaffelatte :P
Ne nu ska jag ta och kila ner till gumman som skriker så hemskt ha en fin kväll alla finisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela