Jobb jobb mera jobb :P

Publicerad 2011-08-06 17:02:10 i Min - vår vardag

Här jobbas det på ute väldans mycket klockan är redan 5 och dom står ute ännu med garaget ja det är brottom nu innan snön kommer annars hade vi vänta nån dag men har inte tid med det... Vi har juh samma finfrämande som vi hade igår Så trevlig sällskap så =) Jag ska snart ta och laga middag det bli kyckling och strips idag med bea sås och sallad förståss blir nog gott =) Vad gör ni andra för god middag idah? Har ni samma regn och grått ute? Här har det slutat regna men lär väl komma tillbaka lite senare !
Ne ska väl ta och börja med maten vi får höras senare got folk Kram från oss!

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

Publicerad 2011-08-06 19:02:41

hej gumman! Hoppas allt är bra med dig! Jag har massor att göra och har fullt upp ständigt! :) Skall ringa då tiden finnes. Kommer ni på dopet? KRamis

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

Publicerad 2011-08-06 19:14:48

Lördagen den 13 augusti kl 11:00 i högsjös gamla kyrka. Efteråt bjuds det på fika i högsjös församlingsgård.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela