Kikat igenom garderoben

Publicerad 2011-08-09 09:22:08 i Frågor och svar

Idag har det kikats igenom garderoen igen gjorde det för ett tag sedan skulle se om jag hade en overall till lillgumman och det hade jag två styck en jätte fin rosa som hon kan ha i höst och en röd hittade jag i fleece superfina dom är som nya som jag fått utav johanna trodde jag inte hade nått i hennes strl men som tur hade jag juh fått det men haade lagt det på svårt ställe hihi men då är det juh bara åkpåsen kvar som jag ska köpa =)

Hur gör ni med era barn som blir runt 1 år köper ni åkpåse ?

Har köpt vantar mössa till vinter så klart det med =) skönt!! Bara en själv kvar då köpte en höstjacka igår faktiskt som jag hittade på veromoda :P skitsnygg aja hörs senare Puss kram !

Kommentarer

Postat av: Babydjungeln - Jeanette

Publicerad 2011-08-09 09:41:38

Hej



Vi köpte en sleebee åk posa (voksi posa är också skön) hon sovar ute och är nu 2,5 år och använder den fortfarande



/Jeanette

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

Publicerad 2011-08-09 09:57:09

Skönt att du hittade overaller som passar henne nu =) Jag måste försöka hitta några till plutt jag med. ;P Men tycker det är så svårt, och vet inte riktigt vilket matrial jag vill ha, kanske en flece. Dom har inte fått in overallerna i butikerna än!

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-08-09 11:01:20

skönt när man hittar det man behöver i sitt eget hem :)

Postat av: ELLA SANGMYR

Publicerad 2011-08-09 11:23:10

Cool blogg! :) Kul att läsa

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Publicerad 2011-08-09 11:35:33

Hej :)

Ville bara sprida ut att jag lottar ut en valfri Ziperall helt gratis i min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med :D

(om du inte redan är det då) Hihi

Kram!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-09 13:01:23

Sv: Åh så tråkigt med grå himmel! Här är det lite småkallt men strålande sol :)



Tack detsamma fina du! Kramar!

Postat av: Puk

Publicerad 2011-08-09 15:39:53

Jag valde att köpa en sovsäck istället för åkpåse, Everest Dreamer Baby från Stadium. Priset är lägre och sonen haraldrig frusit. Vi har bara använt den till när han sovit ute, den kan användas med sele.

Postat av: emmie

Publicerad 2011-08-09 16:06:06

Var gärna med i min tävling där du har chansen att vinna en smyckes hand! :)



http://emmiesfotoblogg.blogg.se/2011/august/ang-tavlingen.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela