Regn blask

Publicerad 2011-08-06 08:50:41 i Min - vår vardag

Godmorgon alla goaa!! Här är vi vaken och jag känner mig så tom i huvudet för jag är så trött  sitter just och försöker hinka i mig kaffe hihi vill vakna till liv juh :) Idag är det inget fint väder, vakna till regn i morrse och nu är jag klev upp så var det fortfarande lite regn och GROTT blä  för det så trist så..  Idga har vi inget inplanerat förutom att snickra som varje dag då men inte så rolifgt i regnet ... vi får se vad mer som händer helt enkelt ska iallafall försöka blogga lite mer inte vara så dålig på uppdatering varje dag heller :P
Vad ska ni göra en sådan grå dag?

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-06 11:12:47

God förmiddag! Jag vaknade också till regn men nu tittar solen fram :) Ha en bra dag! Kram!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-06 11:56:16

Sv: Det är så tråkigt med regn! Men efter alla dessa varma och soliga dagar är det skönt med lite dåligt väder :)

Vad ska du laga för gott då? :)



Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela