Regnet faller ner

Publicerad 2011-08-22 09:46:49 i Min - vår vardag

Måste juh gå in och säga God morgon alla glada...Här regnar det för fullt vi hade iallafall tur med vädret igår hihi vart strålande sol ute men för hett blev det ett tag  men man gör juh inget annat en gnäller på vädret hihi illa det...  Som sagt köte ja de dära skyltarna nedan och tröjjan är nöjd med dom =) tog med mig kameran men så hade jag inte fullt med batter så blev bara nått foto på evelina i karusellen igår så det var juh så himlans tråkigt juh =(  Men men så kan det vara theja sov väldigt mycket igår så hon var juh snäll och då hon var vaken åt hon å sedan tittade lite med oss sedan slockna vi igen ... Har världens snällaste tjej  Mamma älskar dig..

Vi hörs mer senare Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-22 13:07:02

Sv: Väskan kommer från Lindex och kostar 199 kr :)



Jag började nian idag så jag läser inget än så länge :)

Kram!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-22 14:50:26

Sv: Det var bra! Det var kul att se alla igen! :)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela