Sen kväll

Publicerad 2011-08-27 22:38:38 i Min - vår vardag

Hej alla finisar dålig update idag igen suck fy på mig som skrev att ja skulle ändra det till att blogga mer hihi Vart nämligen så att vi åkte till härnösand och fira syrrans dotter wilma var super trevligt och sen åkte vi vidare och börja packa ur min gam lght och det gick juh superbra det med och fort och nästan allt är här nu och det känns  =) Då vi åkte hemåt bestämde vi oss för att åke en sväng och bara vara mysa på sså blev det lite extra lång tur tänkte vi gör juh inget sådant så vi gjorde det idag vi åkte upp på berget och kolla sen åkte vi runt en massa å kikade på alla blixtrar och lyssnade på åskan som var i sundsvall sedan innan hemmåt så stanna vi på mc donalds och åt lite käk i bilen medan lillskrollan sov och nu är vi hemma och skrollis sover igen så gott .. Ne nu ska jag gå och sova klockan ticka iväg. hoppas alla har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela