Tidig morgon!!

Publicerad 2011-08-03 09:10:57 i Min - vår vardag

Här vakna vi runt 7 huva har blitt av med saker här inatt ute på gården så hemska dumma idioter finns där ute köp egna saker istället för att ta andras!! Tänk om vi haft hundarna lös så hade dom ej kommit undan men men det hade vi då inte denna gång suck...  Ja ja idag ska vi ha kul iallafall ska iväg på kalas som ja nämde igår på 70 års kalas hos min käre mormor =) sedan ska ja packa lite prylar och sedan hem igen hihi sen är det bara en dag kvar till jag får min katt hon är så fin så och theja gillar henne med =) ska bli kul med e liten kissemisse.. Mammas prinsessa har sovit precis hela natten inte slängt ut nappen och inte satt siig upp eller ändrat ställning hihi helt otroligt våran stor tjej :) Ne nu sa jag försöka ta mig en kopp gott kaffe och så får ni alla ha en fin dag så uppdaterar jag senare då tid finns.

Kommentarer

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-08-03 13:40:37

åh va tråkigt att de går och tar!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-03 15:11:07

Åh så irriterande med folk som tar saker!! :(



Ha en fin kväll iaf! Kram!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-08-03 19:20:07

Sv: Ja, verkligen!

Visst är den! Vill ju också kunna virka :)

Kramar!

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-08-03 20:20:21

skoj att du gillar min bilder på min prins.Ha en skön sommar kväll.kram kram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-04 00:23:26

Jävla idioter de finns att folk inte kan skilja på vad som är mitt och vad som är ditt urk för sånna.

hoppas de inte försvann mycke saker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela