God morgon

Publicerad 2011-12-18 08:25:26 i Min - vår vardag

God morgon alla underbara där ute som blitt så himla tystlåtna här =(

Idag så ska vi nämligen mot birsta och handla men först ska vi dona på med vår snöslunga som gått sönder.
igår blev det så sent då vi kom hem så vi beslöt os att åka och käka middag med två fina vänner  Elin och Anders... Riktigt trevlig folk det ska vi göra om,vi åt på biteline och fy så gott det var med pizzorna där..
Ikväll ska vi åka och hämta hem vår älskade lilla miniplutt som varit hos mormor hela helgen och haft superskojigt mamma är så glad då hjärtat fått komma ut och mata änder å gått runt och haft det gott ..

Har haft en bra helg med massvis med ledihet känns skönt att ha sovit ut utan massa spring till andra rummet och hit å dit här har vi en utvilad mamma ... =)

Kommentarer

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2011-12-18 22:25:04

Skönt att vara utvilad :)

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-12-19 07:45:52

Hoppas det gick bra för lill tjejen att sova borta utan mamma. :) Hittade ni julklapparna ?

Ha det fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela