God natt

Publicerad 2011-12-03 20:33:43 i Min - vår vardag

Idag har det vare en bra dag med bara kik på affärer själva Boom den affären vill jag inte gå in i mer för det fanns så mycket jag ville ha där som jag ej visste att dom hade där =) Mamma Elin blev juh totalkär haha det är illa... Vi åkte på mio möbler och hittade en fin soffa som inte finns förns efter jul men som vi vill verkligen ha så den får det nog bli kommer en bild den dagen jag har den hemma :P

Men ¨då vi kom fram till birsta tog vi oss knappt någonstans för en bilolycka hade hänt 4 bilar huva gillar verkligen inte då olyckor händer får så ont i magen hoppas alla klarade si fint... Nu tänkte jag bara komma in här för att skriva god natt för jag är så trött och har sprängade huvudvärk så god natt alla snyggingar!!! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela