Har min tjej hemma

Publicerad 2011-12-19 08:43:49 i Min - vår vardag

Hej hopp alla där ute =) nu är det precis 6dagar kvar till jul oj så tiden går fort och jag har min skatt hemma som vi for och hämtade igår kväll hon har haft så himla skoj hos sin mormor jag är så glad att hon hittat på allt hon hittat på bara roliga saker som fått henne att vara trött på dagarna med... Det känns skönt iallafall att ha henne vid mig har sakna min gullunge men det har vare lite skönt att vara barnledig och bara tage hand om sig själv det enda jag inte gjort var juh att sova ut på morgonen för vakna vid 5 och vid 6 och var pigg men så kan det juh vara.. Är en utvilad mamma ett bra tag fram nu.
Igår var vi och handlade julklapparna klart så nu ska jag slå in allt idag hade jag tänkt..
har ni handla klart alla julklapparna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela