Hej hej allihopa.. =)

Publicerad 2011-12-22 09:43:26 i Min - vår vardag

Morrn morrn på er !!!

Idag har vi inget mer planerat en att plocka och dona ser juh för drövligt ut hela yin spela ingen roll hur mycket jag städar så ser de lika ut... Inatt har jag sovit som en kratta har huvudvärk så det smäller om det  så nu ska jag ta mig ett hett bad med theja även fast jag inte vill ta med henne så gör jag det endå får smörja in henne efteråt helt enkelt så inte hudet torkar ut på min skatt... Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-12-22 10:46:42

Nu har vi provat glass och det gick ner! Lite i alla fall.. Suck, blir så orolig. Fattar inte att dom kan säger att Minna är i stort sett frisk på vårdcentralen när hon inte är det :(

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-12-22 10:58:11

Nej, det är helt normalt när dom har feber tydligen.. Och visst, jag har ju också hört det och jag är inte jättehungrig när jag själv är sjuk men man blir ju så orolig när ungen inte äter! 2 dl välling och 1 pepparkaka på 1 HEL DAG bara måste ju vara på tok för lite... :( Önskar bara vi kunde fått penicillin eller något, liksom något rejält som vi kunde få i handen som sa att "Här, det här gör henne bättre!". Men vi ska bara vänta..

Postat av: Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Publicerad 2011-12-22 13:33:03

Tack ska du ha =D ja dom är så oerhört söta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela