Kväll

Publicerad 2011-12-02 19:28:11 i Min - vår vardag

Hej hej idag har det vare en seg dag för det mesta skulle ha gått ut men hann ej med det sedan så var jag hundra på att vi skulle åka och handla men det blev inget av så det blir imorgon istället skönt att komma ut och handla lite granna och vi ska kolla på ny soffa med vi behöver en stor soffa så vi alla ryms och att den ska passa in i vårat vardagsrum...  Hoppas alla haft en fin dag =)  Vår ena hund har nu flyttat till sitt nya hem så vi har bara en liten valpis kvar nu riktigt skönt :)

Har en riktigt grinig tjej just nu hon skriker i sin säng hela tiden och jag vet inte riktigt vaja ska göra är hon trött eller pigg eller ont eller va är det för fel nu ne ska ner och kolla till henne har juh noll att göra förns klockan 21..
Hoppas alla får en fin helg kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela