mystofflorna på

Publicerad 2011-12-05 08:48:15 i Theja

God morgon här är det en kall dag för mig och för lilla T

 jag börjar nu känna av en förskylning med huva att det inte kunde stanna bara hos en så en blir frisk fort sedan är den över :P Men icke så fick det inte gå till... Hoppas på bätring under dagens lopp då... =)

Thejas näsa rinner fullt och har fått hosta och en helt annan röst med :P huva mammas tjej är sjuk =( Det känns toomt idag har juh haft en helg med bara mannen hemma och inga stora barn så ha juh precis vänjt mig i det... Saknar bubben nu hade velat haft lite värme utav dig hihi SNön har vare framme inatt ser jag det är juh lite snö på gräsmattan härligt...

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-12-05 10:52:26

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans, vi har också en liten bebis som är förkyld! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela