Söndagskväll

Publicerad 2011-12-04 21:32:38 i Allmänt

Hej sötnosar!!

Inte länge sedan vi kom hem vi håller på dona på och ser Beck samtidigt gör jag.. Dagen har vare långsam tills eftermiddagen så vi beslutade oss att ta en tur till Härnösand och hälsa på min kära mamma och handla lite mat till veckan då vi ha alla barnen hemma. Theja Ha blitt sjuk så hon va hemma med mormor och vi åkte å handlade..

Theja vakna i idag med täppt och massa grönt snor som rinner hela tiden å röd på näsan + glansiga ögon så nu väntas bara feber då men har fått Alvedon och sover gott nu hoppas på hela natten för ont i mammashjärta då du är sjuk å inte kan ta över de .
Hörs mer imorgon natti..

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-12-04 22:17:05

ge henne en varm krya på dig kram från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela