Fina dag

Publicerad 2011-07-27 10:23:36 i Min - vår vardag

God morgon på er! =)
Idag står det att vi ska städa igen hihi för vi hann inte riktigt klart med allt igår och sedan ska vi ut en stund och bara vara på gräsmattan =) Fika å så bara jag och lilla Theja Och Vovvarna finns juh med Ska bli mys hehe. Idag lyser solen med på oss och det står iallafal 25 grader ute så hoppas den stannar kvar då vi ska ut en stund så mama får solen på sig lite granna :P Som sagt nu då jag sitter här och skriver om solen så ser jag små regndroppar på fönstrerna typiskt att det ska hända mig då =( Hoppas iallafall på sol senare under dagen.

Vad ska ni hitta på idag ?

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-07-27 10:37:17

Sv: Ja, visst är den! Det fanns även en lite större modell :)



Kram!

Postat av: anna

Publicerad 2011-07-27 15:27:27

ska arbeta i natt och i morrn sen är ja ledig... lillan börjar med allt på samma gång hon ser ja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela