God kväll

Publicerad 2011-07-19 21:47:28 i Min - vår vardag

Kvällen här och jag är helt slut ska gå och lägga mig och mysa med min underbara karl :P Se lite film ska jag göra för han lär juh somna på 2 röda Hihi så trött...
Idag har vi jobbat på en del ute och inne med faktiskt och imorgon fortsätter vi med att gå ut och plocka det sista sen klar ute med att plocka bort åh så ska bara fixas lite fint fint =) Har precis duschat och sedan ätit lite fika nu ska jag dricka lite tee sedan lägga mig och se film, Men vi hörs mer imorgon Puss kram från oss..

Kommentarer

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Publicerad 2011-07-19 22:39:01

Visst är det härligt! Finns inger som värmer så och kramar hjärtat gång på gång som de där skratten gör :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela