God Morgon

Publicerad 2011-07-26 10:00:15 i Min - vår vardag

Hej fina ni. Sitter här med en goood kopp kaffe :P Theja leker på golvet  och käkar lite bågar..
Idag består dagen av att städa lite och plocka undan och en massa mys med lilla theja.. evelina åker bort idag till sin mormor och ska vara där tills helgen cirka.. Vi har haft superbra dagar och är så nöjda med allt som hänt denna söndag och måndag hihi.. Nu ska jag strax läsa alla bloggar jag följer sedan blir det att sätta igång här hemma.. Ha en bra dag fina ni =)

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-07-26 12:00:45

Sv: Ja, det är verkligen ett supergott te! :)



Ha en underbar dag! Kram!

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Publicerad 2011-07-26 16:31:37

Visst är den så söt!! Hade egentligen inte tänk köpa fler "sommarkläder" nu, men när hon fick den i present blev det ju toppen :D Kram

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Publicerad 2011-07-26 16:32:35

Haha, ja men det kanske är tänderna? För hon drar ju liksom tandköttet mot den stora och utåtstående hakan? Perfekt ju, som en tandköttskliare? hahah :D

Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Publicerad 2011-07-26 21:09:28

Hahah ja, vi brukar också kalla Lova för vampyr, speciellt när hon liksom hugger och tar nya "tag" genom att ta sats hela tiden haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela