God morgon

Publicerad 2011-07-10 10:13:05 i Min - vår vardag

Hej fina ni igår va en fin dag helt klart vi blev alla överaskade :P
Idag består dagen av att gå ut och vara ute i det fina vädret solen skiner så fint så hihi blir så glad då den skiner.
Vad hittar ni på idag ?skriv gärna..

Igår såg jag att theja har en till tand uppe på g så hon har nu 4 tänder ojoj så fort dom dyker fram oh vi sänkte sängen igår för hon kan sätta sig upp nu från att hon ligger ner både på mage och rygg den springer fram :P Snart kryper hon med ska ni se. Ni får ha en fin dag mina goa vänner.

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Publicerad 2011-07-10 10:44:35

Jo då, han mår väl siså. Ingen feber, men en massa snor. Så idag blir vi hemma och jag städar och han får vila ;) Även fast jag gärna hade njutit av solen.

Kanske tar en promenad sedan.



Åh ja jag förstår vilken överraskning. Dom var himla fina på bilden! =) Gud så roligt.

Postat av: camilla, Mamma till Emilio

Publicerad 2011-07-10 13:47:13

oh tack, detsamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela