God Natt!

Publicerad 2011-07-28 22:44:55 i Min - vår vardag

Nu säger jag god natt...
 Imorgon kommer det mer bilder på det jag inhandlade idag Har lagt ut alla kläder men inte dom andra prylarna som jag hittade idag dom är superfina allihopa :P Och en nalle som theja fått supersött men som sagt orkade inte lägga upp mer bilder idag. Hoppas ni har haft en bra dag iallafall för det hade vi =) Ni där ute har blitt så tyst skriv gärna ni som tar en titt på min blogg alltid lika kul med kommentarer.. Natti från oss Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela