Helg

Publicerad 2011-07-15 10:11:54 i Min - vår vardag

God morgon fina ni idag är det fredag och imorgon så fyller min syster son 1 år =) gud så tiden bara går så fort han kom juh nyss tyckte jag hehe men men så är det inte.. Lilla theja tittar i en spege just nu och pratar en massa hon växer å växer nått nytt varje dag helt underbart att se =) Idag ska det målas igen och sedan blir det åka ut till alnö och hälsa på sendan drar vi till birta och köper en grind till trappen och kika på en fin säng till oss :P  Tittar just nu på theja hon har sett en fluga och hon släpper inte blicken sedan så vill hon ta den hehe men går ej bra  så gulligt att se då hon ska ta den mammas goskrolla =)

Kommentarer

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-15 10:56:47

God förmiddag..Tiden går så snabbt med de små.

Ha en fin sommar helg.kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-15 11:31:38

Vad för skoj ska ni göra resten av helgen? kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-15 11:45:08

Låter som du kommer få en bra helg med nära och kära..Alltid mysigt att träffa nära och kära och äta gott och mysa tillsammans...Hoppas att vädret ändras under dagens gång så man kan komma ut en stund..klart dåligt väder finns inte säger de bara dåliga kläder..men hur skoj är det att gå ut o leka när det är regningt o blätt..nä bättre vara inne fast man borde gå ut..får bli annat sen när min prins börjar på dagis om en månad..kram kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-15 12:06:29

Ja det ska bli skoj för honom att börja på dagis..kommer mera bli tumt för mig,,15 timmar i veckan är inte så mycket..han behöver den tiden..De första 2 månaderna när bebisen har kommit kan han vara där 30 timmar i veckan om vi känner för det..så vi får se hur det blir med det..men 3 dagar i veckan blir det mist,,tror han kommer tycka det är jätte skoj med allt bus och skojigheter där..klart det göra vi här hemma med men det blir inte samma..Han kommer blli så stor snabbt..hör bara med mina vänner som har sina barn pådagis..

Helgen är inget inplanerart mer än massa mys o sol som vi hoppas på..kram kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-07-15 12:26:15

Jag tror med att min prins kommer trivas jätte bra på dagis..Skulle han inte göra det så får han vara hemma med mig och bebisen men ska nog inte vara några problem.

Ha en fin fredag.kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela