Regn

Publicerad 2011-07-01 10:32:16 i Min - vår vardag

godmorrgon här öser det verkligen ner regn  det är rätt mysigt ljud och ligga och lyssna till men det går inte att vara ute tråkigt nog men skönt att slippa all denna värme ett tag kanske för lillans skull som inte är 100 pigg. Har inte sovit mycket inatt men ite granna och min kära man han har inte sove alls för hhan har ont och så stackare =(  sitter just nu med en kopp kaffe som jag ska dricka upp sedan ska lillgumman ha gröt.vi skulle ut med vovvarna men inte ens dom ville ut så då är det illa hehe..  Ne nu måste jag vidare och ge skruttis lite gröt..

Vad gör ni idag då i det vackra regnvädret? skriv gärna ni som tittar förbi =)

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Publicerad 2011-07-01 10:57:59

Hoppas lillan krya på sig.

Postat av: anna

Publicerad 2011-07-01 15:14:25

nyss vaknat syster.... hoppas hon snart blir piggare mosters go skrutta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela