Solen skiner!

Publicerad 2011-07-06 10:08:26 i Min - vår vardag

God morgon fina ni <3
Idag skiner solen tror det blir toppen väder idag eller vad tror ni? Idag har jag vaknat många gånger av att theja är vaken och själv så har jag varit så utslagen och förstår inte varför så himlans trött så iallafall tog jag sovmorgon toch theja somna om så snällt va =) Nu ska jag ta och dricka min kaffe så kanske jag vaknar till liv är fortfaranade helt död.

Idag så ska jag måla igen och jag ska städa i den gamla garaget och mannen är ute och hjälper en och gräver med sin grävmaskin Där vårt nya garage ska stå.. Vad ska ni hitta på idag i det fina vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela