God eftermiddag

Publicerad 2011-06-19 17:51:33 i Min - vår vardag

Hej hej på er mina finisar =)

Idag blev det att vara ute väldans mycket sen , vi spelade kubb mycket skoj jag vann mot erik :P hihi
Sen så har vi bara njutit av solen som kommit och gått mest hela dagen vi ha tage oss en öl med till kubben.. 
nu har jag precis badat lilla gumman och det va supermysigt tyckte hon ska själv ta mig ett dopp ikväll efter vi ha kört hem min käre bror och hans tjej. Mannen min är ute och jobbar med sitt garage som snart kommer stå här utanför.. Middagen blev idag spagetti och köttfärsås =) den blev supergoo....  Nu ska jag ta mig en kopp kaffe ha inte druckit kaffe sedan i morrse så är nog dags innan huvudvärken kommer vi hörs senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela