God kväll

Publicerad 2011-06-07 21:24:30 i Vardagslyx

Tisdag.... imorgon är det en stor dag min underbara karl fyller år så blir kalas här mys =)
Idag blev det som sagt  birsta :P jag, evelina och lilla t gick runt på birsta och handlade examenkläder och vi hittade så fin gul klänning med grå leggings och en superfin gul ros Ni får bildbevis på fredagkväll eller lördag.
Sedan så va vi och handlade skor jag eve och mannen superfina skor...

Och nu väntar det bara badet ute ha en kanonkväll alla
Hej hej

Kommentarer

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-06-08 08:19:59

Godmorgon snäckan..Grattis till din kille i dag..Ha en skön onsdag.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela