Godag

Publicerad 2011-06-04 21:03:52 i Min - vår vardag

Hej finisar har inte uppdaterat idag sorry men fick ingen tid över imorse men nu ska jag uppdatera.. =)


Idag så har vi vare och firat kevin mosters goskit och syrran, så har vi varit ner på tivolit och marknaden var jätte blåsigt men varmt och skönt hela dagen förutom då vi skulle röra oss hemåt ochh lilla theja myste och var så glad i sin vagn =) Jag åkte en karusell hihi... Sen då vi kommit hem så grillade vi och åt en massa gott och så har jag druckit en öl till maten var riktigt gott tänkte ta ett glas vin men vet inte vi får se senare just nu ha jag haft kevin här och lånat datorn en stund och jag har pratat med min kära en stund =) Nu blir det nog en dusch skulel jag tro..

Hörs nog senare hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela