Godmorgon

Publicerad 2011-06-18 09:30:25 i Min - vår vardag

Nu är det juh helg =)
Idag är vi själva igen fast vi är inte inne i stan utan ute i huset istället hade det riktigt mysigt igår kväll,jag mannen ochmin brordom klippte gräset och körde fyrhjuling jag promenera lite granna med lillskruttan men hon var inte så sugen på somna hon ville juh såklart vara med =) så hon va vaken enda till klockan slog 22 iallafall.. Vi drack någon öl för skulle juh ta ett hett bad ute men poolen han ej bli varm så ikväll ta vi om det och då är  in brors tjej här med så får jag kanske med henne i poolen vem vet hoppas.. Ja jag ska väl städa här idag och ta ett bad innomhus då skruttan ska ta och vila ett tag. Vi hörs lite senare finisar till läsare =)

Kommentarer

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-06-18 14:21:24

God eftermiddag..Hoppas att allt är bra med er alla o du får en fin helg.kram kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-06-18 14:33:58

Skönt att allt är bra med er med..Hoppas att solen vill titta fram i morgon så man får en skön sommar söndag med massa värma & sol..kram kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-06-18 14:44:59

Vi får hålla tummarna extra hårt så vi får båda fina söndags väder.Här är det små trist väder..kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Publicerad 2011-06-18 15:59:14

Sänder en lördags kram till dig med från oss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela