Kvällen inkommen

Publicerad 2011-06-27 22:13:53 i Min - vår vardag

God kväll kära läsare idag är jag helt slut så jag orkar inte ens skriva pust jag har målat väldans mycket idag tror jag måste ta det lite mer lugnt i morgon men en fråga hur tar man det lungt när man målar?  theja har varit lite smågrinig ikväll det är väl kanske för värmen som har varit idag? hur har ni det med era små bebisar då det är väldigt varmt ute som cirka 30 grader? Jag hade tänkt och tage ett dopp idag men vette usan vi rokar inte sen är den inte på 39 så då är det inte lika skönt hihi...  Ne nu ska jag ordna mig till sängs Natti finisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela