Ledsen tjej

Publicerad 2011-06-30 19:21:28 i Min - vår vardag

Ikväll har jag en ledsen liten tjej och det gör så ont i mammahjärtat då hon inte är nå pigg. Sådan hosta alltså den är jobbig hoppas på bättring imorgon,just nu sitter min gumma på sin lekmatta och leker lite medans mamma försöker skriva lite här som går sisådär i denna värme.. De är riktigt hett ute själv springer jag i bikini det är för varmt och ha på sig en klänning då är det illa det står just nu 30 grader här huuva.. min älskling är ute och klipper gräsmattan och evelina är ute i sin pool och jag ska ta upp skruttan min och gå ut i vagnen hoppas alla har haft en bra dag i denna värme =) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela