Hej

Publicerad 2011-05-08 10:02:38 i Min - vår vardag

Hej
idag är jag jätte trött ha sove riktigt dåligt inatt igen =(
förstår inte varför jag inte får sova bättre på natten eftersom jag har världens snällaste tjej som sover från typ 19:00 och sover hela natten och även när hon vakna så ligger hon snällt och bara små pratar för det mesta...

Tro vad man hittar på idag då? Vad gör ni en sådan dag?  Solen ser ut att lysa upp lite mer hoppas på mycket värme idag eller vad tycker ni?

Sitter här med min mugg kaffe och lyssnar på när theja toksjunger lillasötnosen.. 
hörs senare

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Publicerad 2011-05-08 10:38:05

Hoppas det håller i sig och att hon fortsätter sova hela nätter. =)



Här skall vi nog åka till sundsvall. =)

Ha en bra dag.

Kramis

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-05-09 22:09:02

Men så jobbigt! Vad beror det på, att du inte kan sova?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela