Jobbigt kväll och natt

Publicerad 2011-05-24 10:24:07 i Min - vår vardag

Morrn morrn har haft en jobbig natt och kvällen var inget vidare heller Mammas prinsessa somnade med mig i sängen igår hon ville inte sova själv skulle jag tro så jag tänkte hon får somna vid mig och det gick bra, Sedan så lade vi henne i sin säng och hon sov vidare nån timme seda var vi vaken igen sprag upp och gav henne nappen gång på gång och så hosta hon och jag fick göra ren hennes näsa m,m,
 Så är tröttis idag och min underbara man är ute och jobbar idag och vi är själv tills evelina kommer hem =) sen blir det att vänta på pappsen.

Är inget vidare fint väder idag heller så passar bra för oss att bara vara hemma och ta det lugn mysa på
ska laga lite lunch med lillsessan vilar... Ha en kanondag alla fina vänner...

Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-24 11:18:21

Godförmiddag.jobbigt med såna nätter..skönt att det inte är varje natt..Hoppas att du får en bra dag ändå fast du är trött.kram

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-05-24 13:13:27

Vad jobbigt..! Försök vila nu under dagen om du kan. Kram

Postat av: felicia - 19 år och mamma

Publicerad 2011-05-24 13:24:07

min lilla har inte varit sjuk än så länge.. bara haft väldigt ont i magen.. det är riktigt jobbigt när dom inte mår bra och man inte kan göra något åt saken =/

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-24 13:29:19

Ska snart in och väcka min prins så han får i sig lita middagen sen ska vi ute i halv fina vädret i dag..Lekplatsen måste man besöka några gånger i veckan..Ha en skön eftermiddag..kram krma

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-24 13:29:54

Finns för mycket fint till de små..Måste hålla i fingrarna för anars hade man shoppat allt man såg..hihih..kram

Postat av: Mamma till William & bebis i magen

Publicerad 2011-05-24 13:34:11

Du o din sötnos får med ha en skön tisdag.kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela