Ljushårig

Publicerad 2011-05-14 17:56:20 i Min - vår vardag

Hej vänner!


sitter nu och vilar lite här och passar på att skriva lite..

Theja sitter faktiskt på golvet och leker har hett filtar så hon inte slår i huvudet om hon faller åt sidan första gången hon får sitta ensam på golvet och leka hon börja bli en stor tjej nu inte länge tills 7 månader <3
Ska ta mig en kopp kaffe nu och läsa lite bloggar, Saknar min kamera som är hemma i härnta därför det inte blir så mycket bilder ska kanske till stan i morgon så får ja ta med den tillbaka.. 

Glömt att sagt det
Har juh blivit blond IGEN får se hur länge det varar, Va många år sedan jag va ljushårig...

Kommentarer

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-05-15 16:33:23

Du passar säkert jättebra i ljust hår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela