Update

Publicerad 2011-05-18 17:16:02 i Min - vår vardag

Hej hej


har varit lite tyst idag men nu börjar jag vakna igen =)


idag så har vi varit på stan jag och filicia, kikat lite jag hittade en massa som alltid då man har snålt med pengar och filicia köpte världens vackrste klänning som jag vill ha med men den köper jag då jag har dom pengarna.

Ska laga lite käk nu till lillsessan sedan ska hennes mormor få vara med henne ett litet tag medans jag donar på  med andra saker här hemma,
Lilla skruttan är snorig idag stackaren skulle kunna ta över det så hon får andas som vanligt.. Iallafall så skiner solen så vacker idag =)   Tror jag ska åka ut till huset imorgonbitti ha lixom ingen lust att vara i stan  är riktigt tråkigt och så saknar jag min kära älskling...  Ne ska ta mig en kopp kaffe nu och försöka vakna till är trött efter filmen jag precis sett :P

Ha en bra dag så hörs vi lite senare.

Kommentarer

Postat av: Anki - mamma till Jamie

Publicerad 2011-05-18 21:29:46

TACK vännen! Det hoppas jag också. Vilken smarrig tårta jag fick syn på i ett inlägg längre ner :D



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela