uppdatering

Publicerad 2011-05-10 09:39:18 i Min - vår vardag

Uppdatering idag =) 


Hejsan har haft en sån underbar helg med min underbara familj
det finns en sak som kommer i vägen för mig och det är mina drömmar på natten och att jag inte kan sova riktigt och jag vet inte vad det beror på tråkigt nog.

Igår så åkte vi ut till johanna och var där en hel dag va super mysigt och hon gav bort en massa kläder till oss så nu slipper vi köpa en massa tack suuuper tack johanna Så snällt utav dig, SEdan så lagade vi middag Vi åt köttfärsås och pasta och det vart super gott och alla barnen va ute och lekte och det var 32 grader vart där ute så himlans varmt =) man gnäller då det är kallt och nu gnäller man att det är för hett ojoj... Jag har haft det så bra så det går inte beskriva tack för allt Massor av kramar...

Hörs sen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-10 12:10:15

Låter ju super du ..

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-11 09:40:01

Super super å helt underbart underbart bra med ett stort ordförråd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela