Vaken

Publicerad 2011-05-24 14:21:00 i Min - vår vardag

Vaken vaken ännu och theja har nyss vaknat hon har typ sovit hela dagen hon har ätit och så men sedan somna igen sessan är så förskyld så hon vill inte ha vanlig mat nu så hon får äta sina efterätter och sin välla + gröten får jag kanske i henne med...

 Ska nog ut i vagnen så fort evelina kommer hem från skolan..... Har fått gjort lite här nu ha små plockat städat å så, Förstår inte vart allt damm kommer från? måste iallafall börja damsuga varje dag en gång om dagen blir nog kanon =)

 

Kommentarer

Postat av: Valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma..

Publicerad 2011-05-24 17:09:45

Det är ju bra att du får i henne någon sorts mat iallafall. tur hon vill ha vällingen. =)



Ja det är då bra skumt var allt damm kommer ifrån.. DEt skulle jag också vilja veta! :)

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2011-05-24 22:41:58

Haha! Så tänker jag varje dag.. "Var tusan kommer dammet ifrån?!"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela