Från iphone till blogg?

Publicerad 2011-11-16 14:52:23 i Frågor och svar

Hej hej alla där ute



Har en fråga eller samma fråga som häromdagen har inte fått nå svar från någon och jag tycker det är så många som lägger ut bilder direkt från sin mobil till bloggen sin och jag undrar om någon vet hur man gör det för jag kan inte med min iphone det ser juh lika dant ut men då jag kommer in på bilder så kan jag inte trycka så jag får upp dom jag har på själva telefonen ?? ska det vara så eller är galen som tror andra gör det, Har juh sett folk skrivit att jag lägger ut direkt från iphonen ?
Det är väl inte så att ingen vet hihi :P

Hoppas någon av er vet där ute =) tack i föhand :)  Kram från oss



Kommentarer

Postat av: Linnéa- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba ♥

Publicerad 2011-11-17 09:49:30

Jag använder mej utav blogg.se appen,

du loggar först in via appen och sen längst upp i högra hörnet så finns det en ruta med en penna på, och den ska du klicka på.



Sen skriver du bara in valfri Rubrik, Inlägg och klickar så den blir komenterbar och sen bifogabild också klickar du på antingen kamera eller album.

Och sen publicera inlägg.



Man kan inte ladda upp en bild direkt från mobilen via blogg.se´s hemsida.



KRAM :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela