God morgon kära ni!

Publicerad 2011-11-19 09:41:33 i Min - vår vardag

Hej finisar vilken underbar kväll vi hade igår vi var och rände nere i birsta och ikea massor vi har nu köpt massa saker som vi behövde ner till rummerna hihi Theja har fått nya lådor och nytt till sin säng och en matta till henne kalla golv=) Och mamma Elin har fått sin telefon fixad =) helt fantastiskt kan numera använda det jag vill på den Lägga ut mina bilder som jag vill tll bloggen,
Sambon har köpt massa nyckelringar hehe :P och vi ha nu skaffat gardinstänger så nu kommer det bli så himla fint nere i våra sovrum !  Theja lät oss sova länge i morrse tack min underbara stora tjej!! Mamma kan inte annat en bli stolt över dig Kram och puss från oss


Har ni en underbar dag eller kanske helg heter det?  =)

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-11-19 11:16:05

Skönt med sovmorgon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela