God morgon vänner!

Publicerad 2011-11-16 09:54:47 i Min - vår vardag

Morrn morrn på er vänner..


Idag så började de med at ett stycke hund väckte theja med sitt ylande  huva så arg jag är på hundarna just nu dom bara jävlas varje dag med mig, Men Evelina har duschat alla valparna duktiga tjejen där och hon har städat lite granna i valpburen..  Nuhar hon en liten hund här å golvet och leker med henne och theja så kul å se dom så glada :)) 


Natten har föresten inte vara den bästa har drömt en massa och sedan haft en karl som tar hela sängen så får se om det blir bäddsoffan inatt så jag får sova ut riktigt men är inte lika trött som igår det är riktigt skönt de ...

Hur har ni det idag göra nått skoj?  Ha en bra dag från oss.. Kramis

Kommentarer

Postat av: valeria- Mamma till Williot

Publicerad 2011-11-16 11:01:45

Jobbigt att inte sova så bra. huvva. Här har vi inte heller sovit super, haft Williot i sängen sedan halv ett i natt. Fråga mig inte vad han gjorde vaken vi den tiden. Det kan jag icke begripa! :)



Ha en bra dag gumman!KRamis

Postat av: anna

Publicerad 2011-11-16 12:16:15

men vet du en sak kära syster att är man trött och slut får man äta blodpuddning och dricka apelsin ljuse eller hur de nu stavas och sen vila och åter vila....du får åka till mamma med lillan o lämna henne där medan du går o sover själv...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela