Hej sötnosar

Publicerad 2011-11-24 21:38:36 i Allmänt

Hej hopp idag har jag varit tyst men har typ inte vare hemma börja me att dom från Luleå kom och hämta sin valp sedan efter det besöket så åkte vi vidare och hämta barnen på skola och dagis sen leverera vi två hundar till inne i stan sedan va det sen eftermiddag och dags för middag så vi åt ute på McDonalds gott;) och vi tog en sväng på dollar det va stort där och hittade en del saker :)

vi har inhandla för helgen med får juh fin främmande längtar som tusan ska bli skoj..

Har en tös här som typ är pigg vill inte sova men i sängen ligger hon endå för de är kvällen för hennes del mannen ha precis slockna och som större barnen bara jag å lilltrollet kvar, missade mina tv program ikväll så bli repris på lördag att se.. Hur har eran kväll varit? Puss på er

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-11-24 23:19:58

har haft en bra dag.. lite sliten efter gymmet men de var skönt... håller på att dona lite i morrn blir de juh ullared och shoppa sen mån kommer gunne och förgyller vår vardag.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela