Jäkla täpphet

Publicerad 2011-11-02 08:31:12 i Frågor och svar

God morgon på er alla glada.

Här i huset är Elin så himla täpp i näsan huva säger jag är less på detta nu att det inte försvnner kanske de är en gravidtäppa som fina johanna sa att det var . Då lär ja få ha den ett bra tag eller vad tror ni någon som haft det förr?


Idag ska jag städa nere lite granna är juh nämligen klar med rummerna så kommer komma bilder sen då alla prylar är borta å de är städat =) det blev superfint iallafall och kan snart flytta ner dit och inreda  lite smått men dock fattas det tak än sålänge men det kommer det med :P 

Ute är det bara dimma då ja kikar ut i fönstret och sol det blev ingen vinter idag heller den skulle juh komma här i dagarna hörde jag så den lär väl komma snart då:P 

Kramis på er från mig och theja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela