Morgon Morgon

Publicerad 2011-11-10 09:18:27 i Min - vår vardag

Hej

Inatt så vaknade theja klockan 03:15 och bara skrek så jag prövade att gå upp och värma välling och hon åt upp alltihopa sedan lite kinkig men somnade om Och jag hade ont i magen för dessa konstiga flytningar som har dykt fram igen men men blir nog bra till slut.. Idag har jag evelina hemma också så får vi hjälpas åt åt allt som ska göras här hemma det ser fruktansvärt ut här tycker jag och det är juh inget vidare kul å vara bland :P
Theja har saknat evelina det märks hon kryper efter henne hela tiden nu sitter hon utanför dörren och snackar hihi sötnöt... Kommer komma bilder senare har vare riktigt dålig på att lägga ut bilder men ska ändras igen :)


Vad gör ni idag då?


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela