Morrnmorrn

Publicerad 2011-11-23 09:46:14 i Min - vår vardag

Klockan är snart 10 då är det matdags för det små valpisarna sedan ska jag lägga theja en stund och jag ska tvätta håret byta om m,m damsuga måste göra idag med måste dona på líte förstår inte man städar och städar men lika dant ser det ut? huva jag som gillade och städa men börjar ledsna nu för det sker juh ingen förändring,, Mammas skatt vakna lite tidigt idag så fick sova med mamma en stund så vi har haft lite Thejamys här på morgonen, Hörs mer snart Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela