19 oktober

Publicerad 2011-10-19 08:20:55 i Min - vår vardag

God morgon alla..
Måste berätta att igår tog vår stora tjej 4 hela steg så underbart stolt mamma ja är =)

Nu börjar det närma sig för helgen och jag är stressad nu haha illa...
Ska baka å dona på ikväll då karl kommer hem med det saker som saknas här hemma.
sitter här å kikar lite på theja samtidigt då hon slänger ner min tofflor ner för trappen så himla snälla av henne =(
Bara gå ner och hämta dom de. Idag har vi ingen mer att göra som är bestämt så får se vad dagen har att erbjuda. Vad ska ni göra idag? Ps kommer en bild på en valp idag som ja tog igår supersöt ..

Kommentarer

Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Publicerad 2011-10-19 09:17:54

Åh va roligt! :D Grattis till lilla Thejas första riktiga steg! Va roligt.. Minns de själv, de är sånna ögonblick man själv aldrig kommer att glömma.



Sv: Tack så jätte mycket för din kommentar.. Det är nånting man bara måste genomlida för Wiljas skull, de kommer bli bättre. De är så man får försöka se de även om det är jobbigt just nu.

Massa Kramar! :)

Postat av: Mamma till William och Wilma

Publicerad 2011-10-19 09:59:48

Hoppas att din graviditet kommer gå bra och du mår bra...Min andra graviditet sprang i väg för man hade fult upp med min prins..kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-10-19 12:14:43

Detsamma, kul att hon börjat gå pussa henne och Alwin från mig kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela