Godkväll

Publicerad 2011-10-06 19:14:55 i Min - vår vardag

God kväll alla vänner... =)

Ikväll är jag trött och less jag skulle bara vilja lägga mig och sova tills imorgon.
Känner mig faktiskt nere ikväll om jag ska vara ärlig men så kan det juh vara man mår aldrig bra varje dag heller, Så fort jag går ner till theja¨å kollar på henne så ler jag direkt hon får mig att känna allt som en mamma ska känna. Älskar dig gumman <3

Nu ska jag ordna tee sedan lägga mig och bara vara.. Hoppas alla har en bra kväll

Kommentarer

Postat av: Valeria-Mamma till Williot!

Publicerad 2011-10-06 21:22:11

Vissa dagar får man känna så.. Allra hellst nu.. =)

Kraaam

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-06 22:09:41

Det är nog vädret som gör sitt. Mår oxå lite pyton =(

Postat av: Jennica - 18 år och gravid

Publicerad 2011-10-07 02:28:18

sv: ja, snart är det förhoppningsvis dags för oss :) men har vi oturen på vår sida så lär vi gå över en eller kanske till och med två veckor då min mamma gick över med alla fyra barn..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela