Måndag dag = kväll

Publicerad 2011-10-17 20:30:38 i Min - vår vardag

Hej hej på er dålig bloggdag igen hihi har inte vare hemma så har inte kunnat bloggat mycket mer en ett inlägg men imorgon kommer mer inlägg ska ja lova =) Känns lite jobbigt då ja inte bloggar haha ett beroende detta.. .

Idag på  förmiddagen så fick jag tväront i magen vart jätte rädd gick på toa och försökte kissa å gjorde ont efteråt jag vart på toa trodde det skulle komma ut men men en har det inte hänt något så det märks väl men men tänker juh att är det nte frisk så ska det juh ut man vill juh inte föda ett ofriskt barn ...
Men nu ska jag inte tänka mer på det...


Ja denna dag har gått bra förutom den onda magen då..
Vi åkte till johanna och lämna barnen å det gick bra första gången tro ja lämnar theja så pass många timmar men som sagt bra med avlastning ibland tack för barnvakten johanna. Nu är vi hemma och kursen gick bra och det var intressant tycker jag och roligt var det nu väntar jag på beviset sen börjar jag med övningskörning direkt :P:P

Ne nu ska ja se en film som heter honey 2 hörs mer imorgon natti sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela