Ny dag

Publicerad 2011-10-09 08:56:17 i Min - vår vardag

Ny dag nya möjligheter

God morgon alla där ute som kikar in...

Idag ska vi jobba på och lägga golv har lagt ett rum nu och det vart thejas nu är det vårat rum som gäller
sen blir det nog nya hallen också... Theja sitter och speja vid trappen på pappa och slänger ner prylar ibland och käka kex såklart, Hon har vaknat lite småkinkig idag tycker jag men det kanske släpper efter första vilandet som blir om ett tag...  Idag är det - grader ute huva det var tre då vi klev upp nu är det - 0 så lite värmare blir det juh... Ska försöka få ut lite bilder idag... Hörs snart igen. Puss

Kommentarer

Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

Publicerad 2011-10-09 18:29:06

Kikar in här nästan varje dag .

Då jag tycker du ha sån mysig liten blogg.

Plus att jag vet ju lite vem du är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela