Vilken dag, Helt underbar

Publicerad 2011-10-23 19:20:43 i Theja

Hej hej vilken inderbar dag vi haft idag fullt hus nästan hela dagen lång och tack alla för ni som kom idag och firade stora sessan som blitt stor tjej nu =) Theja somna mitt i kalaset idag riktigt trött tjej och hängig blev hon allt så nu har hon feber å allt möjligt så får se hur natten bli hoppas den blir en bra natt såå vi får sova båda två. Iallafall efter kalaset så åkte två av barnen med till en kompis och det blev jag theja magnus och måns kvar så vi tog en prommis med hundarna ner till grusgropen jätte mysigt vi släppte vovvarna och slängde massa pinnar m,m riktigt skoj och mysigt... Theja tackar för sina presenter =) och det gör mamma med förståss :P Till veckan så blir det handla =) Imorgon kommer det bilder orkar inte ordna dom idag hörs mer imorgon alla läsare där ute.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela