BAKning

Publicerad 2011-09-05 15:53:22 i Vardagslyx

Här bakas det på med kolakakor nu =) Evelina komm hem efter skolan och vilel baka då sa´jag att du kan juh baka kolakakorna nu då och de gjorde hon så dom gräddas just nu i ugnen och jag har skurit lite sallad och gjort lite salladsdressing eller olja som jag lagt i supersmarrigt blev det... IDag blir det massa gott både middag och efterätt inte varje dag det hihi... Theja leker med sin vän fortfarande hihi Kissen tilly: Pappa m kommer hem senare idag tråkigt hoppas han är här till middagen är klar iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela