God kväll

Publicerad 2011-09-27 21:44:21 i Min - vår vardag

God kväll fina ni .. ikväll har  theja varit så ledsen tjej och mammig tror det är förskylning på g trodde hon skulle klara sig med bara snuva men hade fel jag är sjuk å då ska juh hon också bli sjuk så jag får noll vila förutom då hon sover förståss tur jag har en så snäll tjej go trollet mitt hon sover just nu så himla gulligt är ett bra tag sedan hon börja sova på mage och typ knäna å rumpan upp i vädret hur kan det vara så skönt å sova så hihi har ni barn som ligger så och rör sig väldigt ofta åt olika håll å m,m ?   förr så var det rygg som gällde inget annat nu är det mage och inget annat ,Dom är bra go det små liven :) 

Snart så ska jag se ett program som börjar idag (karatefylla) heter det och det är på kanal 6, det måste jag bara se hehe, Mannen ligger i sängen och ser sitt program (house) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela