God morgon sötnosar

Publicerad 2011-09-12 08:20:12 i Min - vår vardag

Här har vi en trött mamma idag igen förstår inte hur jag kan vara så trött varje dag vill att det ska försvinna theja har sovit inatt hela natten ändå så är jag trött fattar inte ? theja vakna ganska tidigt klockan 6 bara för hon hörde pappa kliva upp å åka på jobbet men somnade juh om sen en stund aja får dricka en massa koppar kaffe helt enkelt å se om det funkar på mig...  Theja verkar vara på bättre humör idag hihi härligt... idag ska jag försöka få någon ordning i klädkammaren det är fullt överallt där å så kan det inte vara för då är det juh inget kul åå vika kläderna sen ska det hängas upp men ja ne det funkar bara inte så måste städas och rensas.. Vad gör ni idag fina ni? Just jah skulle lägga ut bild på den fina bänken jag fick av min älskling så den kommer ut idag LOVAR... Puss kram! från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela